Translate

Sök efter...

torsdag 6 november 2014

DET PÅGÅR PÅ RIKTIGT!

DET ÄR PRECIS SOM RUBRIKEN SÄGER!

Det pågår och det pågår nu!!
Det är du och jag, det är VI som ska göra skillnad!
Det är VI som ska förhindra detta sjuka djurplågeri!
Börja med att öppna ögonen, dela och VÅGA REAGERA för att det är endast vi som kan sätta stopp för detta. 

Jag repeterar ännu en gång. Den värsta pälsdjursindustrin pågår i Kina. Man flår pälsdjur levande. Det är djurmisshandel av högsta grad som innefattar hårda slag, djupa sår och ett medvetet lidande. Denna gång var det organistationen "Peta" som uppmärksammade detta. Jag uppmanar er att titta på videon här nedan men känsliga tittare varnas!!
Försök trots detta att lägga några sekunder åt att titta. Genom att göra det har ni gjort en insats och det är sedan upp till er att välja hur ni ska utnyttja detta. Jag själv började att intressera mig från en video som jag sett för länge sedan. Vad den handlade om har jag ännu inte nämnt här men ju längre tiden går ju närmare kommer det till mitt avslöjande. Var med och läs under tiden så missar du ingenting. 

Känsliga tittare varnas!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar