Translate

Sök efter...

torsdag 20 november 2014

Ett återseende

Nu var det länge sedan!
Hej. 
Nu var det länge sedan jag uppdaterade något här och jag ser att det finns en och annan besökare trots detta. Jag har haft och har fortfarande så fullt upp med så mycket just nu och i några veckor framåt. 
Varför? 
Jo det ska jag berätta. 
Det har pågått under flera år…
När jag var mellan 12-13 år gammal så blev jag kallad till tandläkaren i min dåvarande hemstad och det diskuterades om en operation på grund utav att jag var och är fortfarande i behov av det. I våras blev jag kallad till Linköping där vi påbörjade en förberedelse innan operationen som jag snart ska göra. 
Hur som helst…nu har jag extremt mycket i skolan. Det är prov efter prov, läxa efter läxa. Detta dels på grund av att jag måste jobba hårt nu innan operationen påbörjas så att jag inte halkar efter i skolan. Man blir ju tyvärr tvungen att vara borta från skolan under en kortare tid. Därför har jag haft dåligt med tid här men det har inte varit något speciellt som jag uppmärksammat direkt. Inget nytt i alla fall. Det vanliga rullar på omkring i världen. Man jobbar för en pälsfri marknad, ett mer vegetarisk samhälle och ett bredare perspektiv utifrån andra ögon. 
Nu vet ni hur det ligger till för mig de kommande veckorna framöver. Det kommer att fortsätta att vara mer skola och mindre här så ni får ha det så bra som ni kan ha det så återkommer jag när jag känner att tiden finns till. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar