Translate

Sök efter...

söndag 19 oktober 2014

större är starkare

Jag sitter nu i soffan och letar och läser. Jag har hittat några personer i olika åldrar som bloggar om liknande ämnen som jag. Både bloggare som skrivit under en tid men också nya bloggare som uppmärksammat både det ena och det andra. Det är väldigt roligt att se att vi är många som vill samma sak. Jag skulle tycka att det vore roligt om ni som känner igen er kunde kontakta mig. Genom kontakt så kan vi skapa något större, bli starkare och hjälpa varandra. Jag tror på en större effekt om vi visar att vi är flera.
För övrigt om ni har tips på djurrättsbloggar, i Sverige eller något annat land så länka gärna webbsidan i komentarsfältet. jag uppskattat det väldigt mycket.
Tack så mycket, vi ses snart här igen. Ha det bra!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar