Translate

Sök efter...

söndag 19 oktober 2014

uppdatering, så gick det för chinchillorna

Hej! Jag hoppas att ni alla har det så bra ni kan ha det. Bloggen har under några dagar varit extremt dåligt uppdaterad och orsaken har varit och är fortfarande att jag har problem med internetanslutning för tillfället.
 
Jag tänker mig en kortare uppdatering idag och de som står i centrum för stunden är chinchillorna som blev räddade från sveriges sista chinchillafarm i Enköping nyligen. Ett tvåhundra tals chinchillor har nu fått nya hem, mycket tillsvidare boenden. Detta efter att man kontaktat Djurrättsalliansen. De har fått in så pass många anmälningar om stödboenden så att det räcker och blir över. Nu behöver de din hjälp. De behöver din gåva. Det har kostat cirka 100.000 kronor för att skapa hem åt djuren och bidrag välkomnas alltid, speciellt nu. Om du har möjliheten att skänka en valfri summa pengar så bör du göra det. Gåvorna har räddat liv men ännu finns det många liv kvar att rädda.
Hur du skänker pengar finner du på Djurrättsalliansens hemsida, facebooksida, instagramkonto samt i några av mina tidigare blogginlägg.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar