Translate

Sök efter...

onsdag 16 juli 2014

Djurpäls! VARNAR FÖR EXTREMT STARKA BILDER!

Hej! Nu är jag återigen tillbaka efter en dag på äventyr.
Idag kommer det att handla om ett väldigt starkt ämne och några starka, känsliga bilder och videos kommer att visas så jag varnar nu känsliga läsare! Jag vill gärna att ni läser, tittar på sådant som jag publicerar och länkar då jag gör det av en anledning. Jag vill att du ska se det. Jag vill att du ska känna känslan inom dig som får dig att vilja göra något. Som jag redan skrivit så finns det ingen anledning att blunda för verkligheten! Det ser ut om det ser ut men det är vi som tillsammans kan förändra det!

Som några av er säkerligen redan vet så är det en stor diskussion just nu kring "äkta djurpäls." Efter att ha sett en video som jag vill visa er kommer nog även ni ställa er frågan hur människan verkligen fungerar! VARNAR FÖR EXTREMT STARKA BILDER I DEN HÄR VIDEON! Om ni känner att ni inte klarar av att titta på videon men ändå vill veta vad som visas så lägger jag här ut lite bilder som visar exakt vad som sker! Alla bilder kommer dock inte från den här videon utan är hämtade från andra webbsidor. Länken finns längre ned på sidan. 






Det finns inga ord för hur hemska människor det finns! Människor som går med på detta mot betalning!  De går villigt med på att misshandla djur och flå dem levande. Det här borde inte få vara lagligt någonstans i världen! Man säger att man inte ska ta skillnad på människa och människa men jag skulle ha svårt att se på dessa människor med samma ögon som jag tittar på alla andra..... 
   Det ni här ser på bilderna är djur som i fullt medvetet tillstånd blir slagna med pinnar, strypta, kokade och flådda levandes. Oskyldiga djur som tvingas sätta livet till för att du ska få din äkta pälsjacka. Djur som tvingas genom ett horribelt lidande för att människan ska tjäna pengar. 
    Det här är så sjukt och skulle egentligen inte få finnas i våra tankar att det ens existerar. Jag skäms över att veta att det finns sådana personer som ser precis ut som jag men som tänker så fruktansvärt annorlunda. Jag hoppas att även du känner något liknande när du ser det här. 
   Som du nu säkerligen förstår så ser du nu varför jag vill att du ska titta på videon. Den är 6 minuter och 23 sekunder lång. Jag har sett varenda sekund vid två tillfällen. Första gången var flera månader sedan då min tanke väcktes. En tanke inom mig som fick mig att idag, flera månader senare att skriva det här. Jag vill få dig att se på denna, ge dig kunskapen så du och jag kan lära andra.  Snälla ägna en stund åt att titta på videon. Det är viktigt att vi ser vad som händer med våra vänner för att tillsammans kunna kämpa emot det tillsammans. Ge den åtminstone en minut av din dag. Den minuten kan vara det lilla som krävs för din tanke att komma igång.
 https://www.youtube.com/watch?v=sLcgxIGTFRs&ytsession=RycyuQpJ6kQuIOj_YTXqu1gYouyYNYDcmMi_0I-d1DPwob0lCFY6R6wqUkmpll3-h-eg5BpKOJfSkr0-mg9sfMbzquDPLiH9B9rxB1z-B5eZ8vJEql1iUe-j4jIUIy7lZD8JUNdb_7DLDSK8sU2est6aErKea0SvCLkeH1Uc1xbS5thKgvTtU58WM06uGmDzfT5G4Fef4VEi8xamBmjwf54-DeYPxk1wxMlv0pi5nopRqbyOmqjaaOLz8whmPdkDOzR5X7LnNzUKenDkOEmq16A9QKtZrlsCzeutYJcDBpo6EnvHYMaFp0e9Nx9hePtu3br0FCwroRc&oref=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DsLcgxIGTFRs%26ytsession%3DRycyuQpJ6kQuIOj_YTXqu1gYouyYNYDcmMi_0I-d1DPwob0lCFY6R6wqUkmpll3-h-eg5BpKOJfSkr0-mg9sfMbzquDPLiH9B9rxB1z-B5eZ8vJEql1iUe-j4jIUIy7lZD8JUNdb_7DLDSK8sU2est6aErKea0SvCLkeH1Uc1xbS5thKgvTtU58WM06uGmDzfT5G4Fef4VEi8xamBmjwf54-DeYPxk1wxMlv0pi5nopRqbyOmqjaaOLz8whmPdkDOzR5X7LnNzUKenDkOEmq16A9QKtZrlsCzeutYJcDBpo6EnvHYMaFp0e9Nx9hePtu3br0FCwroRc&has_verified=1 
Videon är från en plats någonstans i Kina. 

Vad var det du just såg? Vad kan du göra åt det? Vill du göra något åt det? 
Jag tror du har svar på de här frågorna bara du tänker efter. Kom ihåg att du ska vara stolt över dig om du vågade att se. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar