Translate

Sök efter...

torsdag 31 juli 2014

Ett steg närmare drömmen

Hej på er alla.
Jag hoppas ni haft en bra dag än så länge, än är den ju inte riktigt slut. 
   Jag har uppmärksammat att det finns så mycket man inte vet kring djurvärlden. 
Jag är dagligen ute på internet och läser på om det ena och det andra. Tittar på så mycket bilder och videos jag kan komma över då jag vill veta vad som pågår runt omkring mig. Jag längtar enormt mycket till den dagen då jag kan kalla mig "journalist." Den dagen då jag är på plats vid det rätta tillfället och skriver ett reportage och fotograferar något stort och aktuellt, den dagen är jag nöjd! Men ännu är inte den dagen här...ganska långt kvar dit men som jag längtar. I nuläget nöjer jag mig bra med att driva bloggen och veta att ni läser den. Det här är ju en liten del av mina framtida planer, en bra början. Tack till alla er som läser och följer med. Det är jag tacksam för. 
   Ett nytt blogginlägg ligger här innan kvällen är över så glöm inte att kika in en gång senare. 
Önskar er en trevlig kväll. 
(En bild på mig så ni får se ansiktet bakom texterna)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar