Translate

Sök efter...

onsdag 23 juli 2014

Hunden Miley räddades från ett liv i ensamhet och sjukdomar

Hej!
Jag är ledsen att det inte kommit något inlägg på ett tag som jag sagt men igår blev jag sjuk och idag är det värre så jag har inte orkat, men jag kände att något måste publiceras trots det. Jag har inte orken med mig idag så det blir ett kortare inlägg.
   Jag var ute på youtube alldeles nyss och hittade en video från December 2013. Den handlar om en hemlös hund som bor på en sopptipp men som blir omhändertagen av några människor och tagen till veterinären. Hon har självklart mycket sjukdomar efter att ha bott på en sopptipp under en tid men detta blir hon botad mot och man får se hur hon bara blir bättre och bättre. Både fysiskt och psykiskt
   Jag tycker att det är riktigt härligt att se sådana videos. Denna lockade till och med fram en tår i ögat. Riktigt fint. Det finns många liknande och det känns lika bra att se sådant varje gång. <3
   Tur att det finns vettiga människor också!
https://www.youtube.com/watch?v=1Xg2G_oINqc

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar