Translate

Sök efter...

måndag 28 juli 2014

Den hemska sanningen fortsätter

God kväll. 
Jag tänker dela med mig av ännu en video där den Amerikanska skådespelerskan Eva Mendes berättar det hon sett och upplevt kring den hemska pälsindustrin som råder.
   Hon är en av de som avstår att bära äkta djurpäls efter att ha sett den makalöst onda bakgrunden av pälsindustrin. Pälstillverkare och alla de som ligger bakom vill nog gärna inte att den här informationen kommer ut till allmänheten MEN det är vi som motståndare, vi som djurvänner som måste ta vårt ansvar att dela och sprida. Jag blir så extremt arg när jag ser sådant men trots det lockas jag bara mer och mer att se allt mer och mer!
   Här visas mycket starka bilder och några återkommer från den jag delade för längre sedan, samt en hel del nytt som ni kanske inte sett. Själv såg jag den för första gången idag.
   Sådant kom ni kommer att få se om ni avsätter fyra minuter av eran kväll är bland annat elchokar, smällar och allmänt djurplågeri av hjärtlösa själar som inte visar en tendens för att vara rätt skapad.
(Videon är på Engelska så lyssna noga.)

https://www.youtube.com/watch?v=6PDKHA7iry8

Jag förstår verkligen inte hur det här kan ses som ett vanligt jobb!
Att vakna upp på morgonen, klä på sig kläder och bege sig mot sitt arbete som består av att misshandla, plåga, och i stort sett döda djur på de allra värsta tänkbara sett. Jag skulle själv inte säga något ont om pälsindustrin om det gick till på rätt sätt. Men efter dessa bilder och denna sjuka sanning gör jag mitt val att inte köpa kläder som jag vet är äkta och som kommer från Kina där den allra värsta pälsindustrin finns! Jag köper då mycket hellre en jacka av oäkta skin och päls då jag vet att jag inte går runt i något som jag själv står emot! Gör ditt val med, vad tänker du när du ser allt detta? Hur reagerar du? Snälla var med och visa ditt motstånd! Du är inte ensam om du tycker som jag.
Tillsammans gör vi morgondagen till en bättre plats för "alla"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar