Translate

Sök efter...

onsdag 16 juli 2014

Kontakt

Hej igen. Jag hoppas ni haft en bra dag vart ni än befunnit er. Min dag har varit toppen.

Här på bloggen skriver jag sådant som jag själv reagerar starkt på och sådant som jag tycker bör tas upp, men jag vill också få kontakt med er läsare mer än vad jag har idag. Jag vill också se att det kommer igång en diskussion trots det att jag endast bloggat i en vecka nu.
   Om ni har förslag och ideér på sådant som kan passa in här och sådant som bör tas upp så säg gärna till! Antingen genom kommentar på bloggen/via Facebook eller på min nyskapade e-mail som endast är till  för den här bloggen. :) 
E-mailadressen är: hissmiralda.aberg@gmail.com 

Ha en fortsatt bra kväll och kika gärna in i morgon igen. God natt. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar