Translate

Sök efter...

torsdag 31 juli 2014

Kärlek

Hej.
Nu har det varit mycket inlägg här ett tag om människans onda sidor men alla är inte likadana och tur är väl det!
Det är kul att se att intelligensen hos till exempel en hund är större än hos många människor^^
Jag blir också så glad att se när människor hjälper djur och när djur hjälper andra djur, samt sådana som bara visar sin kärlek till dem. <3 Tänker därför dela med mig av sådant som jag själv gläds över.

(Vänner hjälper varandra i vått och torrt)


"Tassen på det"


En bild på två av våra tre underbara hundar och min söta mamma ^^ Rottweiler får det hemska ryktet att vara "mördarhundar och aggressiva" främst  utav hundrädda människor samt av de som har förutfattade meningar. Men ser ni något aggressivt i detta?... Stackars pinsamma människor som säger sådant... Skrattretande! Läs gärna mitt inlägg "Människans hemska syn på hunden" om du missat det. 

Sov nu gott så ses vi snart här igen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar