Translate

Sök efter...

måndag 28 juli 2014

Människor utan gränser

Fy tusan vad upprörd man kan bli av att se saker på datorskärmen!!!!!!!!!!
Det är ju tur att man själv är stark som person och själv vill se saker.
Ja, nu såg jag nog det värsta jag sett i hela mitt liv på internet! Finns inte ord för det!!! Att "vissa" vågar kalla sig för människor är ju bara för underligt. Som vanligt satt jag och snurrade på youtube då "jag" vill se saker, jag vill veta vad som händer i Sverige och andra länder men fy för det här! Jag har sett så enormt sjuka videos på internet som handlar om djur, sådant som man blir arg, upprörd, och väldigt ledsen över men aldrig har jag sett något liknande som denna! 
   Där här är i Amerika och under nästan hela tolv minuter visas olika typer av plågsamma djurmisshandel! Allt från små grisar till kor. 
   Jag vet inte vart i Amerika detta sker och jag vet heller inte någon direkt bakgrundsinformation men det kan jag lova er att jag ska söka vidare kring. Nyfiken som man är.
   Först och främst vill jag nå ut till den Svenska befolkningen då det är här jag kan göra störst skillnad men självklart vill jag också nå ut till andra länder. Detta bör verkligen ses med öppna ögon. Det här händer och det är den vidriga människan som utsätter de hjälplösa djuren för det här!!! Vem kunde tänka sig?!  
JAG hoppas så innerligt att ni tittar på denna video och suger åt er, för det finns ju en anledning till varför detta publicerats på internet. 
   HERREGUD säger jag bara.... Att det finns människor till allt, det visste jag men så som dessa djur plågas borde inte ens kunna finnas hos någon i tanken. En video värd varje minut och varje tanke.

Måste varna för väldigt starka bilder!!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar