Translate

Sök efter...

fredag 1 augusti 2014

2 enkla frågor

Hej hej.
Jag har lagt in två frågor här till höger och skulle bli glad om ni som läser kan svara på dessa. Du behöver endast bocka i rätt svarsalternativ för vad som stämmer för dig. Jag är väldigt nyfiken och om jag får in svar så fortsätter jag gärna med detta. Det gör att jag får lite mer kontakt med er vilket är det jag vill ha.

På frågan "Hur ofta läser du bloggen?" kan du endast bocka för ett svarsalternativ men på frågan "Vad får dig att läsa bloggen?" Kan fler alternativ kryssas i.

Det skulle vara väldigt snällt om ni kunde göra detta för mig
Tack!

Jag såg nu att en av enkäterna endast finns på svenska och med tanke på att jag har läsare i andra länder behövs översättning.
 Det är "Vad får dig att läsa bloggen" och det går tyvärr inte att ändra men svaret på dessa är
1) Jag läser eftersom intressanta ämnen tas upp.
2) Jag får reda på mycket information jag inte visste och vill lära mig mera
3) Jag läser eftersom jag instämmer med dina åsikter
4) Annat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar