Translate

Sök efter...

söndag 31 augusti 2014

Omtänksamhet skapar mod

Hej.
Jag nämnde för längre sedan att jag med den här bloggen vill sprida kunskap och förståelse kring frågor som rör "Djurens rätt." Jag vill sprida information som vi tillsammans kan sprida vidare till de okunniga.
   Jag har redan nu märkt på sociala medier samt utav vänner i min omgivning att det uppskattas det som skrivs. Sådant märks på olika vis.
   Jag vill bara förklara att jag uppskattar det. När jag ser och hör sådant så startas någonting större inom mig som får mig att vilja göra ännu mer! Trots att jag inte bloggat så länge ännu så har det hunnit att växa något i mig. Någonting som jag behöver omvandla till information som sedan ska nå ut till er och era vänner och ovänner.
   Hur som helst, Tack för att ni läser och på ett eller annat sätt visat att ni brytt er. Det är modigt att våga ta ställning och stå fast vid en åsikt, och en så liten sak som att dela med sig utav en bild eller en länk kan bidra till något större i längden. Glöm inte det!
"Var omtänksam mot de som behöver omtanken, gör din röst hörd!!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar