Translate

Sök efter...

söndag 3 augusti 2014

Tack

Börjar med "god kväll" och avslutar med "god natt."

Nu under helgen har det inte blivit något alls på bloggen. Varför? Jo jag är på ännu en minisemester och avvaktar därför med bloggandet. Jag hade inte nämnt tidigare att jag åker hemifrån under ett par dagar men nu vet ni. 
Jag är snart tillbaka här då det bär av hemåt i morgon.
   Glöm inte att svara på mina två enkla frågor som ligger till höger. Det skulle göra mig glad om ni kunde svara på dessa. Jag kan tillägga att "alla" som svarar på frågorna är anonyma för andra läsare och också för mig. Lite mer information om detta finns i inlägget nedanför detta. Alla kan svara, vem du än är. 
   Nu när jag ändå skriver vill jag passa på att visa min uppskattning till er som läser och följer mig på google + Det blir så mycket roligare att skriva då. Nu har jag även sett att det droppat in läsare från flera  andra länder. 
Tack till er!
Så nu ett avslutade "God natt till er alla, sov så gott."



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar