Translate

Sök efter...

lördag 16 augusti 2014

Inom kort

Det började för några år sedan..
Jag började intressera mig för journalistiken. Det var för några år sedan som jag började komma på vad jag ville med framtiden. Men jag visste inte inte exakt vad jag ville och det gör jag fortfarande inte helt än idag. 
   För mellan ett till två år sedan såg jag en video som väckte något inom mig. Något som såg så litet ut men i själva verket var så stort. Det var en video på några minuter som väckte något så starkt inom mig så att jag idag...flera år senare sitter här med en blogg och en framtidsvision om en bättre värld. 
   Jag är ingen sådan där person som tror på att det i framtiden inte kommer att finnas några problem, inte några lagbrytare eller liknande. Däremot tror jag att det kommer att bli mycket bättre för både oss, djuren och alla tillsammans. Jag vet och vågar säga att vi tillsammans gör världen till en bättre plats för alla. Trodde jag inte på det så skulle jag inte säga det. 
   Överallt syns det att människor vill göra vår jord till en kärleksfullare plats. Bara några få exempel är det som just nu råder i Kina, samt det hårda arbetet som just nu pågår kring pälsdjursindustrin. Båda dessa finner ni mer information om på bloggen. Läs gärna det om du missat. 
   Tillbaka till det jag började att prata om för att knyta an säcken. Redan nu finns det gott om material i den men jag avslöjar ännu inte vad som triggade igång den lilla glöden i mig som spred sig som en löpeld... Mer kommer snart.....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar