Translate

Sök efter...

måndag 18 augusti 2014

Uppehåll, ingen paus

Hej hej.
Idag hade jag min första skoldag efter ett underbart sommarlov, och så trött som jag är efter endast en dag känns lustigt... Det känns att man inte riktigt kommit in i rutinerna.
   Det har nu gått två dagar sedan jag var här sist, men att jag inte är här betyder inte att jag tagit avstånd från bloggandet. Snarare tvärtom!
   Det har nu gått två dagar med sökning, läsning, mailande och lite mer läsande. För att verkligen vara säker på att allt jag berättar är sant och korrekt krävs det att jag hittar de bästa trovärdiga sidorna samt att läsa på ur allas perspektiv. Det är jag uppe i just nu. Det är så mycket nytt som jag lär mig och jag kan bara säga att jag gläds över att kunna dela med mig av allt till er.
   Nu väntar jag på svar från två olika håll då jag har mailat två olika organisationer med en del frågor jag har kring det jag ännu inte berättar vad det är. Tills jag fått svar blir det lite annat. Det finns en hel mängd att ta upp.
   Om du har något du funderat på som kan tas upp eller om du rent av vill skriva något "privat" till mig så finns det till längre ned till höger på bloggen "Ställ en fråga eller kontakta mig." Det får handla om precis vad som helst. Skriv jättegärna om det är något speciellt du har i tanken! Ju mer jag ser utav er som läsare, ju större mening får mitt bloggande.
   Det var det jag ville berätta för tillfället.  Ha det så bra tills så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar