Translate

Sök efter...

söndag 10 augusti 2014

Sista detaljen är fixad

Hej.
Som ni sett så har jag inte varit här på några dagar och uppdaterat. Jag är inte hemma men jag åker hem idag för att sedan åka vidare till Öland i morgon. Där kommer jag sedan att vara ett tag men under den tiden ska jag nog kunna hålla bloggen uppdaterad. Det är så att under mina semestrar vill jag ägna mig åt familjen och därav skriver jag inte mycket alls på bloggen.
   Det jag vill komma till med detta inlägg är att berätta att jag nu är helt klar med designen. Som jag sa så har bloggen varit i o ordning men nu är jag riktigt nöjd.
   I spalten till höger kan ni nu hitta mina två frågeställningar ni gärna får besvara om ni ännu inte gjort det. Bloggarkivet är nu också i ordning så ni lätt kan hitta de inlägg ni söker eller funnit intresse i, samt lite annat smått och gott.
   

"Glöm inte att sprida viktig kunskap och sådant som du tycker är viktigt."
Ha en bra dag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar